Nykyaikaista varainhankintaa

VARAINHANKINTA

Muistatteko, kun koulussa jo hikoilutti ajatus koulupäivän päättymisestä, kun piti lähteä kiertämään naapureiden ovia luokkaretken kassan kartuttamiseksi? Ennen harjoituksiin lähtemistä piti vielä saada se sukkapino myytyä, että sai tilitettyä joukkueelle rahat, mitkä lopulta kuitenkin vanhemmat maksoivat.

Varainhankinnan murros

Varainhankintaa on tehty kauan. Toimintatavat ovat pitkään olleet jämähtäneitä ja maailman muuttuessa ala on niin sanotusti jämähtänyt menneeseen. Pandemian aika osoitti, että muutos voi olla kerralla iso ja nopea. Ketterimmät toimijat ja parhaiten asiakkaita ymmärtävät yritykset pääsevät kehityksessä heti mukaan.

Varainhankinta on nyt tuossa murroksessa. Palvelut ovat ottaneet digiloikan ja Kolla siinä mukana siirsi varainhankinnan verkkoon. Ei enää nurkissa pyöriviä paketteja ja painetta saada ne myytyä.

 

Kolla on varainhankinnan työkalu

Kolla on on täysin verkossa toimiva varainhankinnan työkalu. Kaikki on tehty varainhankkijoille todella helpoksi. Kollan sivuilla on varainhankintaa tekeville verkkokauppa, johon tukijat kirjautuvat  saamallaan koodilla ja tekevät mieleisensä ostokset.

Kollan verkkokaupassa on laaja valikoima suomalaisten yritysten tuotteita ja palveluita. Kampanjan aikana ostetut tuotteet toimitetaan aina kampanjan päätyttyä suoraan ostajalle. Huomioitava seikka on myös se, että Kolla ei lähetä tuotteita itse, vaan tuotteet lähtevät suoraan yrityksiltä. Ei enää turhia välikäsiä!

Yhteistyöstä Kollan kanssa varainhankkijoille jää vähintään 25% tuotteen tai palvelun myynnistä. Hyvän osuuden lisäksi, varainhankinta on riskitöntä. Kollan kanssa toimiessa ei kampanjan aloittamiseen kuulu aloitusmaksua ja palvelu on täysin ilmainen.

 

Kampanjan jälkeen

Kampanjan jälkeen Kolla tilittää kerätyn summan yhteishenkilön ilmoittamalle tilille. Kolla lähettää yrityksille toimituslistat ja kampanjaan osallistuneet saavat ostoksensa sovitulla toimitustavalla.